Takuu- ja toimitusehdot

TAKUUEHDOT

Takuu on valmistajan tai myyjän tarjoama vapaaehtoinen kuluttajansuojaa laajentava lupaus.

Takuu ei rajoita kuluttajan lakisääteisiä oikeuksia.

Myymiemme tuotteiden takuuaika näkyy antamassamme kuitissa. Kuitti toimii myös takuutodistuksena. Jotta takuu olisi voimassa, on asiakkaan esitettävä joko kuitti, kuitin kopio tai kuitin numero. Nokia­ ja Samsung alkuperäisakuissa takuutodistuksena käy vain alkuperäinen kuitti.

Jos tuotteen pakkauksessa ilmoitettu takuu poikkeaa kuitissa ilmoitetusta takuuajasta, on kuitin takuuajasta ylimenevä takuuaika valmistajan erikseen myöntämä takuu. Tältä ylittävältä ajalta koskevien takuuasioiden suhteen asiakkaan on otettava yhteys suoraan valmistajaan.

Takuu koskee vain tuotteen valmistuksen virheitä, ei asiakkaan tuotteelle aiheuttamaa vahinkoa.
Takuu ei kata asiakkaan itse tekemistä asennusvirheistä johtuvia vahinkoja.

Epäillyssä takuuasiassa asiakas toimittaa tuotteen ja takuutodistuksen myymäläämme. Varaamme oikeuden testata tuote vian todentamiseksi. Viallinen tuote korvataan uudella tai vastaavalla tuotteella.

Tuoteryhmäkohtaisista takuuehdoista lisää Tuotteet -­sivulla.

TOIMITUS­ JA MAKSUEHDOT

Toimitamme tuotteitamme myös postitse asiakkaille. Pääsääntöisesti lähetämme tuotteet Postin välityksellä. Toimitustavat ovat joko kirje/paketti tai postiennakkolähetys.

Perimme lähetyksistä kuljettajan veloittaman osuuden ja muut mahdolliset lähetyskulut.

Maksutavat ovat postiennakko, ennakkomaksu, ja laskutus.

Postiennakkolähetyksessa vastaanottaja maksaa koko suorituksen lähetystä noudettaessa Postin edustajalle.

Ennakkomaksussa toimitamme tavaran suorituksen saavuttua tilillemme.

Laskutus on mahdollista Y-­tunnuksen omaaville yrityksille ja yhteisöille.

Myymälässämme maksutapoina käyvät käteinen tai yleisimmät debit­ ja creditkortit. (ei esim. Diners ja American Express) . Laskutusasiakkaamme sopimuksen mukaan.

Pidätämme oikeudet muutoksiin.